هولوگرافی تدریجی رویا

جهان را در ذره شن دیدن و بهشت را در یک گل خودرو، بی نهایت را در کف دست خود نگه داشتن و ابدیت را در یک ساعت. ویلیام بلیک

هولوگرافی تدریجی رویا

جهان را در ذره شن دیدن و بهشت را در یک گل خودرو، بی نهایت را در کف دست خود نگه داشتن و ابدیت را در یک ساعت. ویلیام بلیک

قبیله لیلی

تو از قبیله ی لیلی / من از قبیله ی مجنون
تو از سپیده و نوری /من از شقایق پر خون
تو از قبیله ی دریا / من از نژاد کویرم
همیشه تشنه و تنها / همیشه بی تو اسیرم
حدیث عشق من و تو / حدیث ابر بهاری
به من چه می رسد ای دوست / از این همه غم و زاری
تو از قبیله ی لبخند / من از قبیله ی اندوه
فضای فاصله صد آه / فضای فاصله صد کوه
تو از قبیله لیلی آه / من از قبیله مجنون


دانلود آهنگ قبیله لیلی با صدای زیبای عباس مهر پویا

گذشته آشنا

شاید فکر کردن به آینده برای تو مبهم و دلهره آور باشه اما یادت باشه وجود یه گذشته ی آشنا باعث نشه که بخوای دوباره به گذشته برگردی و از رو به رو شدن با آینده بترسی.