هولوگرافی تدریجی رویا

جهان را در ذره شن دیدن و بهشت را در یک گل خودرو، بی نهایت را در کف دست خود نگه داشتن و ابدیت را در یک ساعت. ویلیام بلیک

هولوگرافی تدریجی رویا

جهان را در ذره شن دیدن و بهشت را در یک گل خودرو، بی نهایت را در کف دست خود نگه داشتن و ابدیت را در یک ساعت. ویلیام بلیک

جام خالی

 یه ترانه زیبا به همراه ویدئوش از گروه آرشیو براتون گذاشتم

امیدوارم خوشتون بیاد ( ببخشید که یکم سنگینه ولی به دیدن و شنیدنش می ارزه)


The colors run away as the sun fades the day
I find it so hard to find the right words to say
I know that when I have to leave and close it all down

I'm losing everything that you have made me

 

Let the sea roll over me and wash me away
Let me slide deep beneath this crushing blue
The light in the night and the stars on your face
You are everything that surrounds me in this place

 

I am the hollowness the empty bottle at the end
I am the falling part playing at pretend
I want that feeling back deep inside my heart

Lay down these feelings push them all aside
Crawl out into the light my love I cannot hide
Searching for togetherness on the other side
A thousand bullet holes this love cannot die

 

Archive band- empty bottle

دانلود کلیپ

نیمه جان

ناتوان گذشته ام ز کوچه‌ها / نیمه جان رسیده ام به نیمه راه

چون کلاغ خسته ای در این غروب / می‌برم به آشیان خود پناه

در گریز ازین زمان بی گذشت / در فغان از این ملال بی زوال

رانده از بهشت عشق و آرزو / مانده ام همه غم و همه خیال

سر نهاده چون اسیر خسته جان / در کمند روزگار بد سرشت

رو نهفته چون ستارگان کور / در غبار کهکشان سرنوشت

می‌روم ز دیده‌ها نهان شوم / می‌روم که گریه در نهان کنم

یا مرا جدایی تو می‌کشد / یا ترا دوباره مهربان کنم

این زمان نشسته بی تو با خدا / آنکه با تو بود و با خدا نبود

می‌کند هوای گریه‌های تلخ / آن که خنده از لبش جدا نبود

بی تو من کجا روم کجا روم / هستی من از تو مانده یادگار

من به پای خود به دامت آمدم / من مگر ز دست خود کنم فرار

تا لبم دگر نفس نمی‌رسد / ناله ام به گوش کس نمی‌رسد

می‌رسی به کام دل که بشنوی / ناله ای از ین قفس نمی‌رسد

فریدون مشیری

این ترانه زیبا با صدای دلنشین هومن موسوی اجرا شده پیشنهاد  می کنم از سایت رسمی این هنرمند عزیز دیدن بفرمایید ، از آهنگهاشون لذت ببرید و حمایتشون کنید.