هولوگرافی تدریجی رویا

جهان را در ذره شن دیدن و بهشت را در یک گل خودرو، بی نهایت را در کف دست خود نگه داشتن و ابدیت را در یک ساعت. ویلیام بلیک

هولوگرافی تدریجی رویا

جهان را در ذره شن دیدن و بهشت را در یک گل خودرو، بی نهایت را در کف دست خود نگه داشتن و ابدیت را در یک ساعت. ویلیام بلیک

نیمه جان

ناتوان گذشته ام ز کوچه‌ها / نیمه جان رسیده ام به نیمه راه

چون کلاغ خسته ای در این غروب / می‌برم به آشیان خود پناه

در گریز ازین زمان بی گذشت / در فغان از این ملال بی زوال

رانده از بهشت عشق و آرزو / مانده ام همه غم و همه خیال

سر نهاده چون اسیر خسته جان / در کمند روزگار بد سرشت

رو نهفته چون ستارگان کور / در غبار کهکشان سرنوشت

می‌روم ز دیده‌ها نهان شوم / می‌روم که گریه در نهان کنم

یا مرا جدایی تو می‌کشد / یا ترا دوباره مهربان کنم

این زمان نشسته بی تو با خدا / آنکه با تو بود و با خدا نبود

می‌کند هوای گریه‌های تلخ / آن که خنده از لبش جدا نبود

بی تو من کجا روم کجا روم / هستی من از تو مانده یادگار

من به پای خود به دامت آمدم / من مگر ز دست خود کنم فرار

تا لبم دگر نفس نمی‌رسد / ناله ام به گوش کس نمی‌رسد

می‌رسی به کام دل که بشنوی / ناله ای از ین قفس نمی‌رسد

فریدون مشیری

این ترانه زیبا با صدای دلنشین هومن موسوی اجرا شده پیشنهاد  می کنم از سایت رسمی این هنرمند عزیز دیدن بفرمایید ، از آهنگهاشون لذت ببرید و حمایتشون کنید.