هولوگرافی تدریجی رویا

جهان را در ذره شن دیدن و بهشت را در یک گل خودرو، بی نهایت را در کف دست خود نگه داشتن و ابدیت را در یک ساعت. ویلیام بلیک

هولوگرافی تدریجی رویا

جهان را در ذره شن دیدن و بهشت را در یک گل خودرو، بی نهایت را در کف دست خود نگه داشتن و ابدیت را در یک ساعت. ویلیام بلیک

عبارات تاکیدی مثبت

بسیاری از ما منفی نگر و منفی باف هستیم و به تاثیر بدی که اینگونه تفکر بر جهان ما می گذارد بی خبریم،  ولی ما می توانیم طرز تفکر خود را تغییر دهیم و انتخاب کنیم که مثبت اندیش باشیم.

یکی از راههای تمرین مثبت اندیشی استفاده از عبارات تاکیدی مثبت است. جملات تاثیر گذار پیشنهادی که در ادامه نوشته ام را مطالعه کنید و اجازه دهید که این تفکرات و ایده ها در سطح خودآگاه شما جاری شود و ذهن ناخودآگاه شما یکی از این جملات را که در لحظه برای شما مهم بوده را انتخاب کند. اگر این جمله ها را تکرار کنید و به آنها ایمان داشته باشید به تدریج دنیای اطرافتان لبریز از زیبایی و آرامش می شود.

 

سلامتی من بطور مداوم در حال بهبود است:

بدن خود را دوست داشته باشیم و مراقب وضع جسمانی خود باشیم. تندرستی باعث افزایش انرژی برای مواجهه با مشکلات زندگی می شود. به جسم خود احترام بگذاریم و جو مثبتی را برای بهبود  سلامتی خود ایجاد کنیم. اشتباهات دیگران را ببخشیم و انرژی منفی را از خود دور سازیم تا انسان سالمتری باشیم.

 

 

من آماده ی بخشیدن دیگران هستم:

اگر در زندانی که خودمان برای خود ساخته ایم بشینیم نمی توانیم آزاد باشیم. اگر ندانیم که چگونه دیگران را ببخشیم اما تمایل به انجام این کار داشته باشیم، دنیا خودش راه بخشش را به ما نشان می دهد. بخشش خودم و دیگران من را از گذشته جدا می کند. بخشش هدیه ای به خودم است. می بخشم تا خود را آزاد کنم.

 

 

من می توانم از گذشته بگذرم :

من خودم را از تمام خاطرات و تجربیات آزار دهنده ی گذشته رها می کنم تا تجربه های با شکوهی را در زمان حال داشته باشم. گذشته ها دیگر قدرتی ندارند و

نمی توانند بر روی دیدگاه مثبت من تاثیر منفی بگذارند. جهان شفاف درون من بر روی جهان بیرون من نیز تاثیر می گذارد.


برای مطالعه ادامه مطلب بر روی عبارات تاکیدی مثبت کلیک کنید