هولوگرافی تدریجی رویا

جهان را در ذره شن دیدن و بهشت را در یک گل خودرو، بی نهایت را در کف دست خود نگه داشتن و ابدیت را در یک ساعت. ویلیام بلیک

هولوگرافی تدریجی رویا

جهان را در ذره شن دیدن و بهشت را در یک گل خودرو، بی نهایت را در کف دست خود نگه داشتن و ابدیت را در یک ساعت. ویلیام بلیک

ترس از قضاوت شدن


 کنترل بیش از حد  احساسات و اعمال به دلیل ترس از بد قضاوت شدن و اهمیت دادن بیش از حد به نظر سایرین باعث میشه که حتا برای ابراز احساسات هم اول فکر کرد و بعد عکس العمل نشون داد . پیامد این رفتار کم شدن خلاقیته چون همیشه سدی برای آفرینش در درون ایجاد میکنه و اون ترس از سطح پایین بودن و بی اهمیت بودن محصول در نظر دیگران هست.

مدتی است که خیلی مسائل رو رها کردم. تمرین می کنم از این فکر کردن ها و ترس از قضاوت شدن دست بردارم.  سعی کردم خودم رو  به خاطر اشتباهات  گذشته،  و حتا رفتار معقول با سایرین که باعث خفگی خودم شده ببخشم.

شاید لازم باشه کمی خودخواه و خود شیفته باشم .

آمیتیس